söndag 31 januari 2016

RIV INTE VÅR DANSBANA

Jannez i Parken igår. Dom spelar faktiskt riktigt bra och dansvänligt. Ganska mkt ny musik.

Föraröverskott och då är det ju trevligt att vara följare! Men att ni gnäller att ingen bjuder upp er är ju botten. Det känns som om ni får offra er lite precis som vi andra får göra när det är överskott åt andra hållet. Oftast är det ju vi tjejer som får jaga så välkomna i klubben nån gång!!!

Igår kan till och med jag hålla med om att det var halt på golvet....fick faktiskt lite ont i fötterna av att försöka knipa mig fast i golvet!

Trots kill överskott bjöd jag givetvis upp några igår.
Nån jag mindes från förra helgens kurs och dom var bra nu också.
Däremot precis i samma ögonblick jag bjöd upp en kom jag på hur klurigt han dansade en annan gång vi dansat...haha, han sken dock upp som en sol och tänkte nog att AHA hon kommer tillbaka för jag dansar så bra!!! Tackade för mig efter två danser denna gång....min kropp klarar tyvärr inte dom trixen och och jag får så ont i min vänsterarm att bli hållen lite för hårt. Vill ju dessutom få ta hand om min egen balans!

Stämmer det att dom ska riva Växjö Parken efter vårens inbokade danser????
Det pratades om det i går och går även att läsa på FB idag.
Det är ju fruktansvärt i min värld.
Dansstället är ju suveränt och mitt andra hem.
Var ska vi dansa sen och varför river man nåt som är i så bra skick?
Bygga dyra bostäder eller?
Vet ju att det pratades om att parken skulle rivas för några år sen....varför sparades den då?
Vad kan vi göra nu för att den ska få vara kvar???
Rädda Parken åt oss dansare , den står ju inte direkt tom och skräpar. Där är ju massor av aktiviteter Tack på förhand

Igår stannade vi dock inte tills det bittra slutet. Är ju hopplöst att man måste jobba jämt på helgerna och inte orkar med alla nöjen man också vill göra.

Nästa dans blir till helgen och då är det bästa Sannex Pojkarna IGEN också detta i rivningshotade Parken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar