söndag 11 december 2011

SUPERHELGEN

ODD kurs dag två...göra åttor, outsides (och jag lovar...dessa va MYCKET roligare än swing varianten) sätta ihop dessa snyggt. Hopp o studs steg :) musikanpassning i mängder...nerlägg - WOW va kul & en hel massa annat....EXTREMT mkt teknikträning ...ja åsså spinna som satan 6 varv ..tjohooooooo MINA mungipor är vid öronen....jag älskar att spinna....jätte jätte roligt.

Men för att hänga med på den avancerade kursen krävs det att man dansat mkt fox o kan gnussa...så  dom som inte är så vana o inte socialdansat så mkt tycker jag man kan rekomendera att gå ettan två gånger...annars hänger ni inte med!!!

Sammanfattningsvis en kanonbra helg på alla vis!!
Så himla mkt trevligt NYTT folk!!!

Va en tripp till Södra Vi o Pumpen i går också...roligt att dansa med alla nya dansvänner...men ett knasigt stället tyckte jag , kanske för det va julbord o rätt mkt fylla!!!
Otroligt äckligt halt på vägen men men i snigelfart tog vi oss fram helskinnade....

Nu ska fötterna vilas!!!

Måste hitta lite nya spännande kurser...detta är ju för himla roligt!!
Nån med kursförsag?????

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar