söndag 10 juni 2012

SANNEX O KINDBERGS

Sammanfattar helgen. Mkt dans blev det!!

Sannex i fredags. Sådär dock. Gick väl sisådär en 4 tjejer på en kille...lite svårt att få dansa då. Men bra danser det som gavs :)
Fick ju dansa med silvertejpsöverdoseringsmannen...vilken grej. Han ser alltid så trumpen ut men visade sig va en trevlig prick o dansa kan han ju :)

I går kväll efter att jag ryckt upp mig ( seg efter en lång jobbedag) o fixat till mig på rekordfart for vi till Kärrasand o Kindbergs - aldrig dansat till dom.
Kärrasand är ju ett för mysigt ställe (när man väl hittat dit...herregud så många gånger vi åkte fel väg igår) o till skillnad från fredagen fick man här dansa precis så mkt man ville !!

Medelålderna va inte purung men det va trevligt o mysigt o helt klart en bra kväll!!!

Fick några riktigt skojiga buggar!

Åsså en kommentar i en fox - åhhhhhh vad jag gillar att lägga min hjärna mot din. Du överför så mkt bra saker...hahahahhaaha. Gissa vem som sa så????

Tränade moooooooooooooves med Päran...blir lite glada skratt emellanåt när han snöar in på nåt steg.
I går lyckades han dansa hyffsat i sidled . Gött

I dag  ingen dans men ska till min goa danskompis J o äta middag...tror jag slappar fram tills dess

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar