torsdag 11 oktober 2012

HJÄLM O SÄKERHETS VÄST

Varit i Vetlanda o foxat i kväll....
Idag lite blandade skurar.

 En del dansar ju för tråkigt...speciellt sånna som "förvarnar" vad som ska hända...ehhhh nu ska jag dansa zickzack steg...nu kommer det en snurr...för f*n jag vill bli överraskad o jag vill ha variation o ni behöver verkligen INTE säga vad ni ska göra...om du för bra märker man ju lixom ändå...haha

Finns några roliga gubbar:
Lille gubben som verkligen inte tänkte prova några nerlägg för det var minsann en danskurs vi går ---INGET ANNAT..undrar vad han tänkte på...???
...Eller "smacke" som smackar takten hela tiden...jojo.
Eller ladugårdsmannen B som minsann tänker träna på nåt som kanske,kanske kommer på kursen nästa vecka...hmmm host host...hans turer lär aldrig någonsinn komma på nån kurs  inte i verkligheten heller....
Eller kanske "ufot" som tycker det är mkt svårare på dansgolvet på kurs för där är så trångt...annat är det om man skulle gå ut o dansa...haha...bevare mig väl - låt oss slippa honom i Parken eller nåt annat ställe...hahahhahah
Äh gillar dom ändå ;) dom e goa hela gänget

Finns ju en del superdupergoa att dansa med också..ojojojojoj vilka danskillar !!!
En ska jag gifta mig med sa jag till J i kväll - åtminstonde en gång (en liten stund)...bara för han dansar så bra!!!

Men som bästaste sa i kväll...
 - MAN MÅSTE DANSA MED SÅNNA DET INTE FUNKAR SÅ JÄTTE BRA MED , DÅ UPPSKATTAR MAN DOM BRA ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNDÅ MER ....

Nästa vecka åker ridhjälm o säkerhetsvästen på för då ska det tränas nerlägg...lika bra att vara utrustad så inte diskbråcket blir värre...tar nog på knä o armbågs skydd också.

Nattinatt era gosmos

//Dansgalning - med eller utan skydd

1 kommentar:

  1. Hoppas man får se bild på dans/säkerhets munderingen!!!

    /Danskavaljer

    SvaraRadera