söndag 31 mars 2013

CASANOVAS KVÄLL

 
...Varit danssugen hela veckan o i går äntligen dans i Parken, Casanovas spelade upp !!!
Riktigt bra danskväll trots snorhalt golv. Vad gör dom med golvet i Parken numera...såpar dom det innan dans. Risk för halka omkull skador o jäpp såg minsann några som dansade omkull i går.

Mängder av bradanser radades upp. Försökte mig på lite bugg men nån jag vet buggar bra o inte rycker...men mest myssfox för min del!!!

Hittat några nya favvosar...pannbandsmarrodören har spottat upp sig på en nästintill topp placering för gårdagen :)

Silvertejpsöverdoseringsmannen chockade mig med att avsluga gårdagens dans med en puss mitt på munnen..Oväntat eller rent utav MKT oväntat, haha!

Men absoluta topp dansen igår var med en som stod vid "skranket" mot slutet...tror jag dansat med han på nån Odd kurs men ingen jag minns sådär men fytusan va go han va då !! Honom måste jag hitta fler gånger !

Åhhh igår hittade jag ( eller möjligen han mig) plötsligt en jag dansat med för ett tag sen som va så himla rolig o lite busig att foxa med...japp roligt igen!!

Å Päran han trixar mer för varje danskväll o det gillar jag ...han är läraktig den lilla gubben :)

En kanonkväll o jag är fortfarande  mer danssugen men till Husqvarna i kväll känns lite för lång då jag tänkt åka till Skåne land på utflykt i morgon bitti.

Får spara mig till torsdag o avslutning på vårterminen uppe i Vetlanda - ser jag fram emot!

Dansa vidare govänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar