söndag 7 februari 2016

FRÅN VÄLMÅENDE TILL ILLAMÅENDE

Var i Växjö Parken igår, skrev såklart på protestlistan och jag vill verkligen ha Parken kvar!!!
Bygga bon kan dom väl göra på resten av platsen runt om eller nån annanstans.

Jag hade en toppenrolig kväll med många bradanser.
Var full fart fram till pausen.
Har hittat några nya roliga och kör också på gamla favoriter. Gamla godingar ska man vara rädd om!!
Faktiskt blev det både bugg och fox igår.

Gjorde en "miss" och bjöd upp en i en stickad tröja (stickade tröjor skvallrar om orutin)....haha, stackarn han var på sin första dans. Blev en fox där han undrade om jag kunde hjälpa honom hur man gör men jag sa att testa på så följer jag det du gör och alla har varit nybörjare....han ville sen bugga också :) var nog ett gott betyg!

I pausen blev det en kopp kaffe och en korv....och sen blev jag superillamående och fick rusa ut från dansen och därefter var den kvällen förstörd. Ingen idé att ge sig på att försöka dansa illamående liksom ....
Trist avslut på en annars rolig kväll!!!

Nästa helg är det nog ingen dans för vår del men helgen efter ger vi nog oss på lite Blender på hemmabanan i Växjö och sen Expanders på Swing.

Torsdag är det Vetlanda dags igen.

Har anmält till en Tango-fox kurs i Vetlanda också, bara för att....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar