fredag 15 april 2016

KLIVIT AV DANSBANAN

Vart har jag tagit vägen kan man undra.
Ja inte har jag varit aktiv på dansgolvet inte.
Efter den jätte roliga Tango-fox kursen gick liksom luften ur mig och jag har tyckt att det varit jätte tråkigt på kurs men egentligen vet jag inte varför????

Det händer inget nytt, inget inspirerande, nåt fattas!
Det har inte varit roligt helt enkelt.
Jag måste helt klart ta tag i nån ny dans så jag får lite utmaning och utvecklas.

Var på VSD:s avslutning men då hade jag ont i vänsterhanden och dansen var inte rolig då heller så jag gav bara upp!

Har inte varit på några socialdanser heller...men i morgon ska jag ge det ett försök (tror jag) då det är nonstop dans i Växjö Parken till Sannex/Blender.

Hur går det med Parken förresten?
Var ska vi dansa i höst och resten av vårt liv?
Att den ska rivas verkar ju vara ett faktum och det är stor skam att man river nåt så fint & bra.
Med lite god vilja hade den väl fått vara kvar.
Är vi dansare helt ointressanta i Växjö där det finns så många andra arenor för olika sporter.
En liten dansbana för den kalla årstiden hade väl inte varit för mkt ???
Är det nån som vet???
Har nån köpt Parken kanske och att den blir flyttad som det pratats om???
Konstigt att man inget hör...har alla gett upp eller bryr sig ingen

Ikväll blir det en tur till Vetlanda och VSD på lite fest....kanske rastar jag dansskorna då , vem vet?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar