torsdag 2 februari 2017

FROSSAN ÄR ÖVER

Blev ännu en danshelg i Växjö Parken. Inplanerad sedan i somras.
En tredagars foxfrossa.

Min femte frossa i Växjö - har varit på alla....men nu är det over and out och slut på det roliga.

Trodde knappt jag skulle kunna vara med eftersom jag åkte på en ruggig förkylning ett par dagar innan och mest låg nerbäddad men med alvedon, nässpray och jävlar anamma så genomförde jag den!
Dansade väl inte helt maximalt i all fridans men jag var ihärdig så sisådär en 15 - 16 timmar dans blev det på tre dagar iallafall.

Denna gång var frossan inte fulltecknad och det var faktiskt skönt för oss som dansar att det inte var så trångt när man står runt dansbanan och får instruktioner!

Inte direkt nåt nytt i turväg men många bra påminnelser och mängder av rolig dans.

Just nu gillar jag mest att dansa med lite avstånd och vad man kan hitte på för roligheter då men mys är ju inte heller fel.
Jag gillar ju att snurra och det fick vi!

Ogillar att få samma kommentarer angående mina tuttar varje frossa av samma person.....det blir liksom lite som en issue för mig och lite ångest när jag börjar närma mig personen. Det blir ALDRIG några bra danser där inte . Trist .får liksom inte till det, kan inte koncentrera mig. Mina tuttar är ju som dom är och andra kan ju dansa med dom/mig.....äh jag får väl bara inte bry mig men visst är det konstigt hur man kan låsa sig!

Sen finns det ju andra där det funkar från första steget och det är så där alldeles, alldeles underbart.
Dans handlar mkt om känsla!

Fick en hel del beröm att jag följer så bra och det är ju jätteroligt när man får det.
Tänk så man ändrat sig sen man började dansa , så avspänd man är och lyssnar bara in förningen man får men jag gillar också att få lite frihet mellan varven. Jag älskar att dansa!!!

Fick bo en natt på hotell också - inte illa!!!

På lördag är det demonstration i Växjö - Riv inte Växjö Parken eller ge oss nåt annat bra dansställe!
12.00 samling vid Folkets Park.
Hoppas jag hinner vara med - hoppas många kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar