lördag 3 mars 2012

DESSA TACKTAL


Kvällens samtalsämne: Varför skriver en del tacktal på fejjan varevigaste gång dom varit på dans...???
Bla, bla , bla....o tack alla goa jag fått dansa med, ni som stått ut o bla, bla bla...!!
Ibland om nån av dom som skrivit så nobbat en under kvällen ...har ialla fall jag lust att skriva en kommentar...men har hittils låtit bli. Är rädd att den kommer snart, hihi!!!

Hur eller hur - kvällen gick i alla fall förvånansvärt bra !!!
Fick kommentar av en - hmmmmmmm vågar man dansa med dig , du gå kanske sönder då!!
Nädå överlevde men höll mig idag till dom jag vet HUR dom dansar åsså va ju inte tempot så högt.
Fast när Drifters spelar vet man knappt när det är fox resp bugg...det går liksom i samma lunk!!!

Kan inte påstå att kvällen innehöll så mkt BRA-DANS. Masso av knök o bök o viftande armbågar va det o ett rysligt dansande i otakt...
....men några BRA-DANSER blev det förstås med dom bästaste...tur ni finns !

Nu mumsat i mig en risifrutti o ska gosa ner mig i sängen...
Nattynatt era gullvippor, i morgon kväll ska jag minsann försöka mig på ett JIVERS besök!

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar