fredag 23 mars 2012

SISTA TRÄNINGEN DENNA TERMIN

 I går var det sista tränings kvällen i Vetlanda för denna terminen ( Jag syns i mitten i rååååååsa)...fast det är avslutning nästa vecka som jag bara mååååååååååååååste gå på, ska iockförsig till Ortopeden på undersökning o ev operera min hand då på tors em ...men för tusan , dansa måste väl gå ändå på kvällen, eller????
Vi fick repetera från terminen igår o även lära oss några nya "åttor"
Gillar verkligen träningen i Vetlanda...den är kul, mkt krumelurer. Det enda jag vill till nästa termin är att foxen är lite längre, var bättre i höstas med 2 pass efter varandra :)

Bilderna har jag lånat från www.vsd.se dvs VETLANDA SPORTDANSKLUBB

I kväll blir det SWING o dans till SANNEX........ :)
I morgon Kanske Parken o EXPANDERS, men jag ska vara i Bratteborg (Vaggeryd) o döma dressyr med start 9.00 på söndag morgon så vi får se hur morgondagens dagsform är...

//Dansgalningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar