måndag 23 april 2012

MUSIKANPASSNING PÅGÅR FORTFARANDE

Lördagen o söndagen har tillbringats i Växjö folkets Park o avancerad foxkurs för Odd Vesterli. Det var ANDRA gången jag gick den kursen o den är bara sååååååååååååååå rolig, inspirerande, kul, mysig, busig, utvecklande!!!

Finns massor av goa danskillar, mängder av glada skratt blir det!
Det är så himla kul när man hittar nån där det funkar från första stegen...ohhhhhhh va mkt kul man kan göra då :)

Att man sen får umgås med sina bästaste dansvänner i Jivers familjen gör det ju inte sämre <3
...Inte att förglömma alla nya härliga bekantskaper!!!

Man fyller helt klart på sitt energi förråd o idag går även stallarbetet SOM EN DANS...hihi.
Jag musikanpassar ALLT jag hör på radion o mockegrepen o sopkvasten får funka som danspartner.
Tack gode att ingen ser mig , fniss

Ondsdag blir det nog en tripp till Swing för lite motions dans
Lördag , förfestdans hos Jivers innan det blir SANNEX i Parken...mums vilken vecka

Alltså jag är fortfarande danshög o ja, jag vet ....
JAG ÄR EN DANSGALNING!!!!

//Dansgalningen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar