lördag 14 april 2012

ÖRAT FULLT AV SVETT

Velade fram o tillbaka...skulle jag eller skulle jag inte åka in till stan o dansa i kväll...men jo så blev det. Först en tur till Jivers o lite "fördans" - jätte trevligt med både dans o fika o en hel del folk.... :)

I Parken bjöds det på massor av bra dans.

I dag vågade jag tom bugga lite - med dom jag vet hur dom buggar o tack för att ni va så snälla mot både mig o vänsterhanden...hihi

Har dykt upp en helt ny kundkrets av goa danskillar helt plötsligt - jätte kul.
Men det måste väl jämna ut sig med nån av dom gamla jag verkar ha tappat bort...tråk förstås !

Fick örat fullt av svett när jag dansade med en - en helt ny upplevelse , dock inte speciellt trevlig...hmmm ogillar att det inte var min egen svett ...uäääääääääääähhh...nåja får kompenseras med att han dansar mkt bra :)

Nähäpp nu är jag nyduschad o hoppat i sängen...dags att sova.
Ska snart stiga upp o fara till Växjö igen o döma dressyr i Araby.
Nattynatt

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar