söndag 18 augusti 2013

MARKNADS DANS I DÄDESJÖ

I fredags var det Dädesjö Marknad och på kvällen Marknads dans och som vanligt hade dom Black Jack som spelade - dags att byta band snart kanske ....

Inte världens bästa danskväll men väl en helt OK sådan.
Åkte på dansen med Päran och Jonas så jag hade ju två goa danskillar med mig :)

Första halvan av tillställningen kändes BJ som bom ba bom bom ett tråkigt dansband men efter pausen spottade dom upp sig !!!!
Ingen kväll att minnas som en höjdarkväll men som sagt helt OK

Nu längtar jag till nästa dans...när den nu blir???
Är sugen på Kärrasand på lördag men det är så långt och jag ska dessutom vara i Kalmar tidig morgon och döma dressyr så vet inte om jag orkar....

Snart drar det ju igång i Parken i Växjö också...usch , det är höst!!!

Vi ses på dansgolvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar