söndag 27 oktober 2013

DET BIDDE DANS

Ikväll blev jag minsann soffsittandes, planen var annars att åka till Swing och dansa till Sannex men nix!

Fast igår blev det dans...kändes som om att jag behövde dansa oavsett vilka som spelade...så det fick bli Drifters - inte mitt första val direkt men det funkar.

Har i höst lyckats pricka in två "lediga" helger när jag inte dömt på söndagen då det INTE varit någon dans i Parken i Växjö...så typiskt mig så nu när jag inte dömde denna så fick det som sagt bli dans till vad som bjöds...

Var roligt fram till pausen men hann nog dansa med alla Parkens danssönderpratare Stort Grattis till mig...hmmm. Hatar sånna som pratar sönder eller nynnar/sjunger sönder min dansupplevelse.. Men med dom som var på dansen igår kändes det som att man liksom fick finna sig i sånt.
Är ju jätte trevligt med sociala människor och det är kul att dom saknat en på dansgolvet , så igår är dom förlåtna :)

Ogillar förresten pausen (även om man sitter och snackar med trevligt folk)
Kroppen stelnar till och igår fick jag så jäkla ont i mina fossingar...
Testade ett nytt skoinlägg och friktionen till nylonstrumpa var INTE att leka med eller rekomendera....huj.
I övrigt kan jag rekomendera dom!!
Nä nu är jag supertrött ....tycker inte om att det är vintertid. Om man nu måste vrida på klockan borde man göra det åt andra hållet.
Tack för mig, hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar