söndag 6 oktober 2013

JAMENVISST

 
Äntligen, ÄNTLIGEN kom vi iväg på dans....har varit så mkt annat ett tag att danseriet fått komma i skymundan, måste helt klart bli slut på det...jättejättejätteroligkväll!!
 
Vetlanda sportdansklubb firar 20 års jubileum och i kväll var det dans i Parken till Kindbergs och det var WOW...sketaskoj!!!
 
Nybörjare, vana, proffs och amatörer i en salig blandning och så mkt dans man kunde önska på programmet  men det var varmt - riktigt svettigt!!!!
 
Kindbergs är dessutom skitbra. Goa låtar, bra arrangemang och tempo!!!
Helt klart en jätte bra danskväll så jag ska inte klaga på nåt idag, nix - not - jag lovar ;)
 
Filmade en minisnutt!!

Tror jag bestämt måste bege mig till Vetlanda redan på torsdag igen och dansträna!!
 
Nyduschad, mackan uppäten  - nu hopp i bingen....
 
Tack alla nya som gamla jag har fått dansa med , jag är danshög...hahahha. Godnatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar