fredag 15 november 2013

LADUGÅRDSTOMTE

Igår var det avslutnings kväll hos Vetlanda Sportdansklubb...traditionellt med dans, smörgåstårta och fika....attans trevligt alltihop!!
Mkt folk (säkert 75 pers) massor av roliga danser, trevligt folk....japp, helt klart en bra kväll och jäkligt svettig...huhuhuj

Igår var det roligast att bugga - fick några riktigt, riktigt roliga buggar....mitt roligaste JUST NU är långsamma buggar. Tror det ska bli min nästa grejjjj är ju nämligen trött på att jaga toppar & bradanser hela tiden när jag foxar och nu vill jag ha lite "nyheter" eller tja nytt är det inte men nu när min kropp känns lite mer dansvänlig i sitt diskbråck vill jag passa på att bugga, man vet ju inte hur länge det varar!!!

Åsså vill jag tillägga att kombon ladugård & skumtomtelukt är väl en sådär kombo, men dansen var helt OK

I morgon blir det kanske Black Jack i Växjö Parken????
Ska döma dressyr på söndag men det var inte så många starter att jag nog ska orka den dagen trots lite dans!!!

Dessutom tror jag att vi måste dansträna lite bugg på köksgolvet :)

Tack o hej och ha en bra danshelg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar