söndag 15 december 2013

NOBBAD MED EN PUSS

Igår var det dax att rasta dansskorna , Sannex pojkarna spelade i Växjö Parken. Var ju ett tag sen vi va på dans men vi kom som tur vad ihåg hur man gör...kanske lite ringrostig först.  Va lite orolig innan vi åkte att det skulle vara en sån där kväll när det är tjej överskott o flickorna står i rader o man bara dansar med vissa, byter inom rätta gänget på dansgolvet o hamnar man utanför då faen kommer man inte in igen....men no, nix o not!!!

Det var en BRA-danskväll helt klart. Sannex spelade bra och dans killarna var inte nåt att klaga på.

En kväll när det är sådär trångt på dansgolvet som igår då foxar man sig bäst fram...det gillar jag. Meeeen jag han med några buggar också.

Var tre millimetrar från att bjuda upp en av mina tre på to do listan igår...men jag tordes inte...ville liksom inte ha ett nej. Nej hann jag få ändå....nobbad, dissad bortvald ...mitt på dansgolvet med en puss på kinden och ett nääääääääääääääääää jag ska dansa med en jag lovat dansa med i kväll ...jojo, fast det finns sämre sätt att bli nobbad på!!!! I detta fall gjorde det inte så mkt!

Klurar lite på varför man måste nobba...är det så himla svårt att "stå" ut två danser med nån ny. Det kan ju faktiskt bli en ny i kundkretsen med lite tur ....eller vill man inte få nya dansupplevelser???
Trött o vila kan man ju behöva men att se nån bjuda upp eller tacka jag till nån annan 20 sekunder senare är rent ut sagt pissdåligt!!! Där är dansvärlden rutten!! Tröttsamt också när en del gnäller o undrar varför dom blir nobbade när man vet att dom själva är exakt likadana själva...men troligen inte ens tänkt på det så....

Fram till pausen var jag inte av dansgolvet en endaste gång - tackade av lite i pausen men helt klart en riktigt bra danskväll!!!!

Ha en bra kväll o dansa fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar