fredag 5 december 2014

35 ÅR




Gammalt inlägg jag tydligen glömt att posta ...men bättre sent än aldrig.




Dammade av dansskorna i lördags. Jivers firade 35 års jubileum och Per - Håkans spelade.
När min kropp för en gångs skull var hyffsat glad var mina medresenärer desto sämre...ständigt dessa knän som krånglar!

Själv fick jag en cortison spruta i höften i tisdags och känner mig just nu rätt rörlig och försöker hålla igång så mkt det går!
Säg för fasen inte att det bara är att bita ihop och köra på - sa det själv alltför länge och körde på för fullt med allt. Har fått lida för detta MEN nu tror jag att jag är på gång igen!

Inte en endaste kurs har vi gått i höst men har inte passat med varken nivåer eller tider som man hinner. Jobbar så mkt och när det är kväll/helg är man lite för trött och det finns så mkt måsten.

Känner dock att jag behöver satsa lite mer på mig själv för man måste ha roligt för att orka ha tråkigt.
Men jag har prioriterat hästarna och ridningen för nu kan jag ju rida igen och där är målet att komma tillbaka till tävlingsbanan....förhoppningsvis till våren.

Att träffa gamla bekanta på Jivers var ju roligt ...hängde ju där väldigt mkt under nåt år. Man har ju hamnat utanför men ändå roligt att komma dit och dansa.
Helt ok med en kväll där man dessutom hann prata lite utan att folk var hysteriska för att hamna utanför banan!!

OBS  detta är ett gammalt inlägg jag glömde posta...men bättre sent än aldrig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar