fredag 5 december 2014

DANSDEPRESSION

Förra helgen snyltade vi in oss på Jivers terminsavslutning trots att vi inte gått kurs där men passade bra med en liten svängom en söndag kväll , sådär lite lagom!

Dom hade "dansbingo" och för den som inte fattar vad det är så skulle man dansa med 16 olika och skriva ner deras namn på en bingobricka och jo tanken var nog god att alla skulle få dansa men det blev verkligen en låt tack och hej , ny danspartner och eftersom det i vanlig ordning var tjejöverskott kändes det lika hysteriskt som ute på dans.....dvs gör att jag tappar lusten för dans!

Är träligt att ha hamnat i ett sånt low flow men jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt det...
Vill dansa men vill inte hålla på och jaga.
Jag vet att även jag måste armbåga mig fram men har ingen lust...

Jag vill ha roligt på dansgolvet , inte känna sån prestations press. Det tar bort det roliga !

Hur kommer man ur denna dansdepression??????????
Hjälp!!!

Nästa helg får det väl bli Sannex i Växjö Parken...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar