lördag 10 oktober 2015

TO DO LIST

Kvällen igår på Swing blev lyckad.
Casanovas spelade - både högt och snabbt ;)

Rätt så mkt folk , överskott på följare ( som vanligt) men det gick ändå bra att "slå" sig fram .
Jag håller i att jag ska bjuda upp om jag inte blir uppbjuden och inte bryta ihop om jag får ett nej...för det är deras förlust INTE min!

Hamnade utanför banan under 4 låtar då det inte direkt skedde några byten men sen var jag på att igen!

Just nu har jag gett mig in i svängen av att dansa med nya och igår blev det ett par riktigt riktigt bra nyheter! Det är ju sådär alldeles underbart när man hittar nån det klickar med från första steget , man blir ju lite knasigt danshög!

Hörde några killar stå och muttra att dom hade fått dansa så lite men herregud ni hade ju 50 tjejer mitt framför näsan ståendes på rampen ner till dansbanan ....nån borde väl dugt att bjuda upp, varför ska alltid VI göra det??? I dom lägena bjuder jag inte upp just dom iallafall för nån rättvisa kan det väl vara....

Däremot höll jag på att bjuda upp RT igår....en av dom på min to dooooooooooo list ( över såna jag inte vill men ändå ska dansa med) men där bangade jag. Alltså passa dig för nästa gång du är i närheten så kanske jag gör slag i saken...hahahah. Vet inte om RT överlever ...  att han tackar ja håller jag dock inte alltför troligt... men hade varit roligt att se minen eller min vid ett  - ja tack!!
Jag spar lite på den karamellen ett tag till men plötsligt händer det!!!

Behöver ett par dansskor igen. Har nu ett tag dansat i ett par 49:- skor som funkat över förväntan men det går inte i längden med min dåliga kropp.
Köpte ett par skor som inte funkar  - fast dom var ganska dyra. För dåligt glid på dom och då värker knä och dumfoten genast....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar