fredag 16 oktober 2015

SMACKE SMACK

Torsdag är VSD dag och igår var det lite mer friträning fast med framflytt och lite allmänna tips på dom två tidigare gångernas träningar.

Igår var det inte lika mkt folk som förra gången dom körde samma sak men det var en kanonbra träningskväll.

Effektiv och man blev ju rätt trött i fötterna mot slutet
Riktigt bra foxar också...me like!!!

En gammal bekanting...Smacke...haha stackarn han lät lika dant som för ett par år sen och japp sympatisk som jag är talade jag ju om det också...aja han tog det bra :)

Tänk igår fick jag höra att jag som var i trettioårsåldern var ju i en helt annan division dansmässigt ....haha trettioårsåldern...jo jag tackar !!!

Jäklar vad det är roligt att foxa igen. Foxar när allt bara stämmer från första steget. När man knappt håller i varandra och alla stegsekvenser bara sitter....sånt som bara ni som dansar förstår!!!

Sagt det förut säger det igen ...det är ett himla trevligt gäng på träningarna.

På lördag tänker jag gå till Växjö Parken.
Streaplers. Lite kasedans kanske men har varit roligt flera gånger dom spelat så jag ger det en chans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar