söndag 18 oktober 2015

HERREJISSES VILKET STÖK

Igår var jag danssugen och åkte därför till Parken i Växjö. Förstod ju att klientelet skulle vara lite äldre då Streaplers spelade men det var värre än så....

Streaplers spelar bra så dom var det inget fel på!

Åldern var hög och very special

På toan var det lipande, vinglande och mkt målning av ögon. I vanliga fall brukar vi bara försöka svalka oss med lite vatten...inte igår!!

Det tisslades om dom som dansade så äckligt ....vi som gnussar!!!

I baren var det välbesökt och för en gångs skull såldes nog en hel del sprit av alla möjliga sorter - trevligt för inkomsternas skull men inte för dansen.

Det var slagsmål och några störiga gäster, lite spännande att följa deras konstanta bråkande...ovanligt, sevärt!

Det raggades hej vilt....dock inte av mig eller på mig...ska jag vara besviken ;) ????

Bullarna var sega, kaffet gott!

En kväll att minnas....

Dock inte för några bradanser för fy tusan vad det krockades och dansades åt alla möjliga och omöjliga håll.

Jag gav upp strax innan tolv och åkte hem!!!

På torsdag blir det VSD och till helgen ska vi foxa båda dagarna på Swing. Vi anmälde oss till en kurs bara för att kan....Vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar