söndag 20 december 2015

DANSAT IN JULEN

Sannex i VäxjöParken - det får man inte missa och det hade ca 500 andra inte heller tänkt!
Jösses vad det var trångt och varmt. Efter en stund var det verkligen luktvarning i hela parken. Det var svettigt MEN väldigt roligt!
Egentligen var jag lite off inför dansen men vilken tur att vi åkte in för vi var minsann kvar till slutet.

Ont om plats ger mest foxar i min värld men visst blev det lite lite bugg också men mest för att jag inte ville säga nej.

Gillar inte:
* Pratare som pratar sönder danserna , speciellt inte i combo med tråkiga moves rakt fram
* Tröjor som stinker kattkiss
* "Sångare" som ständigt sjunger i mitt öra
* Förare som gosar i mitt hår så det ser ut som knullrufs de luxe när vi dansat klart.

Gillar:
* Mjuka förare med mysfaktor
* Nya guldkorn på dansbanan
* Att jag bjuder upp utan skräck igen
* Att jag inte bryr mig om tradiga nobbningar som kan medfölja att bjuda upp
*Långa farbrorn bara för han är så rolig att dansa med

Nästa dans blir annandagen och samma plats igen
Då spelar Casanovas
Vi ses

// GOD JUL ALLIHOP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar