söndag 9 oktober 2011

KAN MAN TOPPA DENNA HELG????

Vad kan toppa en helg som denna....

65 goa gossar att krama!
Haft en fantastisk rolig danshelg med suveräna dagar på Odd kursen
Tillbringade kvällen i parken ....o måste säga att det var den bästa ever!!! (Tror jag)
Foxade massor o fick nog några nya i kundkretsen...trevlans!
Roligt att få dansa med så många helt nya!!! Det är utvecklande!!!
Roliga buggar också men dom spelade ju snabbt...o detta är ju en fox-helg!!!
Var några från foxkursen i Vetlanda i parken o jätte, jätte roligt att få dansa med dom ute !!!!!

Som sagt minst 9 timmar dans igår!!!

Kl 10.00 i morse var man på plats i Parken i Växjö igen för dag II
Lika roligt idag , man blir liksom danshög..Går inte att förklara tycker ni ska testa en mys-fox kurs själva!!!!
Och ja...jag fick dansa med Odd!!!
Dessutom va det roligt att dansa med en som ALDRIG gör annat än kritiserar i vanliga fall men idag ...han gav mig beröm...tjoho!!!!

Variation killar, vi vill ha variation!!!
Takt, tempo , varation, brejk, musikanpassning...o givetvis ska d va mysigt!!!

6 timmar dans i dag o totalt räknar vi då in 24 effektiva danstimmar denna veckan
Det är nog ett rekord som blir svårt att toppa...men får väl försöka jobba på det!!
Nya skor måste snarast inköpas.

Nu ser jag fram emot den avancerade foxkursen i december

Tycker det fortfarande rycker lite i benen o det känns lite som man är sjösjuk...de gungar liksom i kroppen än...Guuuuuuuuuuuuuuuuuutt!!

Tycker dessutom om att jag har så många goa dansvänner.....jag har sagt det förut...men ni är bääääääääääääst, tycker så himla mkt om er allihop!!!

Delade ut pusspoäng dessutom...grattis till er som fått ;)

Vi ses på dans hörrni

//Dansgalningen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar