fredag 28 oktober 2011

THE SHOW MUST GO ON

Vetlanda o sista gången i går...gick igenom terminen som varit o repeterade, mkt fridans.
Åh vilket trevlig gäng det är där uppe....
Längtar till terminstart den 19 Januari ...för jäpp...kommer fortsätta dansa där!

J & jag gjorde tummen upp för även denna spelades den förbannade panflöjtslåten...är ju så man kan bryta ihop av skratt...värst va dom e förtjusta i den :)

Åhhhhhhhh JOCKE SNURREN...glöm nu inte använda den på dansbanan...Öhhhhhhhhhh!! snurrsnurrsnurr

Kvällens kommentar: Åhhhhhh vad jag tycker om när du ger mig så konstruktiv kritik ;)
...sa han som  bjöd upp igen på fridansen...hihi!!!
Trodde jag skrämt bort honom med en kommentar, men icke :)

Försökt rensa hjärnan med att åka till staden i dag o där sprang jag på en snäll danskille från Jivers, trevligt att prata en stund!!

-The show must go on
Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on

Vi ses väl på dans i helgen  !!

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar