fredag 21 oktober 2011

KVÄLLENS LÅTVAL

Vetlanda träning igår kväll...
Va faktiskt inte riktigt lika roligt som vanligt...men det är inte lätt att toppa hela tiden.
Jag har StoooOOOOOra krav numera....haha.

Känns om valet av låtar blir detsamma...
Ja vi tar väl den där jäkla panflöjtslåten en gång till...jag spyyyyyyyyyr på den.
Eller undrar hur många gånger vi musikanpassat till "I want to break free" eller till "Hallelujah"

Nåväl killarna dansar bra myyyyyyyyyys..... dom flesta :)
Kvällens kommentar:
-Du är den bästa läraren...du är den bästa läraren....typ 15 gånger under samma dans :)

Lyckades hitta en dansgubbe som också hade hästar...sen glömde han helt bort att dansa...ville bara prata häst...Usch , det vill jag slippa när jag dansar, häst pratar jag tillräckligt här hemma !

Ha en härlig dag i solen dansgalnings vänner.
Vi ses väl på Sannex i morgon & Söndag...
Vilken helg - BARA BRA DANS
<3

//Dansgalningen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar