fredag 14 september 2012

BÄSTASTE BÄSTE DANS


Velade fram o tillbaka i går om jag verkligen skulle följa med till Vetlanda o dansträna...kände mig inte alls pigg men bestämde mig att lite dans brukar ju alltid pigga upp....
Ångade mig nästan på vägen dit...kroppen ville inte alls vara med...meeeeeeeeeeeeeeen vill man så kan man o det ska f*n ta mig gå.

Körde 1 timmes bugg träning o sen lika mkt fox & ca 30 min fridans...
Tränade lite slingor i buggen o mkt snurrar i foxen höger + direkt vänster utan grundsteg!

Dansade med bästaste , bästaste o säger bara mmmmmmmyyys!!
Gungade goa foxar tom när jag lagt mig o skulle sova - då e d bradans!!!

I dag urtrist jobbväder.
Troligen ingen dans i helgen även om det är Sannex som spelar i Parken i Växjö.
Jag är o dömer dressyr i Nybro i morgon o Karlshamn på söndag så jag tyar nog inte...

Trevlig helg dansnördar

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar