lördag 22 september 2012

DANSGLÄDJEN ÄR BORTA


Vad ska man ta sig till när dansen inte ger nån glädje?
När det roligaste som finns inte är roligt?
När kroppen inte hänger med, när den får ont av att bugga....
Att behöva tacka nej till en dans ....
Att behöva förklara varenda gång att det funkar inte...jag kan inte dansa som jag vill...
Att få höra hela tiden, men du kan ju inte ha ont som du far omkring o alltid är glad...!!!

Jag är inte alltid glad :(

Jag vill verkligen inte nobba någon ( för jag  vill inte bli nobbad själv)

Jag vill inte bege mig till fler danskvällar o behöva stå vid sidan om o titta på...jag klarar inte det!!!
Det gör mig så himla ledsen...
Jag känner mig utanför!

Funderar på att ta time out från alltihop!!!!

Man måste ha roligt för att orka ha tråkigt men just nu orkar jag ingenting.

Vet inte om man kan förstå hur det är att ha ont precis överallt om man inte har varit med om det...
Själv sa jag förut att det är bara att bita ihop o va glad...

Måste hitta min dansglädje igen, var är den????

//Dansgalningen - föredetta sådan?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar