söndag 2 september 2012

ZLIPS I PARKEN

Säsongs premiär i Växjö Parken o jäpp då va vi där. Har ju dansats otroligt dåligt i sommar ....men nu bara längtade jag efter att försöka dra en danssvängom!
Zlips har jag väl varit sådär förtjust i , men nu va dom ju riktigt bra - goa att foxa till ...o goe foxar blev det ...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmUUUUmmmmmmmmmmmmmmmS

Var inte speciellt mkt folk, trodde faktiskt det skulle vara betydligt mer....

Hade bestämt mig för att inte bugga (sönder foten & diskbråcksryggen) men som vanligt kunde jag inte låta bli....

Introducerade nya vänner i dansvärlden - hoppas dom följer med fler gånger!!!

I kväll beger vi oss till JIVERS för termins start...vet inte om jag kan bugga MEN får väl spana in dom nya lokalera o bara umgås - funkar det också...

Vi ses på dansgolven

//Dansgalningen - som nästan legat av sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar