lördag 12 januari 2013

MOLEKYLER ELLER NÅT

I kväll blev det parken i Växjö o dans till Jannez....usch Jannez är inte bra längre...dom spelar hastigt haffsigt o stackars sångaren var så hes att han knappt kunde sjunga. Gillade dom förut men nu tycker jag allt låter lika dant. Foxar som buggar...inga långsamma gosiga där inte.....nä nu faller dom bort på min lista. Ett tag ialla fall

Var ändå en rolig kväll med många bra danser :)

"Kavajmannen" talade om för mig att när man dansar händer nåt med molekylerna....jag vet inte vad , men han har säkert rätt för roligt är det...!!!!

Uppbjuden två gånger av "Silvertejpsöverdoseringsmannen" - som inte verkade ha nån silvertejp i dag. Första danserna va han upprörd över hur dåligt ställt det är med dagens danser...på andra turen hade han lugnat ner både sig o tempot...haha!! Dansa kan han hur eller hur!!

Foxade med "Rallykalle" ohhhhhhhhhhhhhh va han dansar bra!!!

Päran får ett <3 för han varierar sitt foxande så mkt...o va han kan snurra...bäääääääääääst !!

Min dumma fot la av på slutet i kväll...kändes oskönt att det liksom small till i den när man gick...hur fasen ska det gå på Foxfrossan nästa helg???
Har tejpat den ordentligt nu o tagit några värkisar till nattamat...

Saknade att inte få dansa med nån going i kväll men på det stora hela va det en bra kväll...kommer somna gott nu.

Förresten  - vad lite folk det var i Parken...!!!
Golvet va betydligt lättare att dansa på än förra veckan


//Natty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar