söndag 6 januari 2013

HALKVARNING

I går åkte Päran , Jonas o jag till Parken o dansade till DREAMS....
Ojojojojoj va jag halkade o ändå hade jag mina jazzboots. Fick preparera mig både under vattenkranen o med att gå en runda utomhus...men inte fasen blev det bättre förrän på slutet när alla ändå svettat ner hela golvet :)

Kul kväll & bra danser
....men även proffs nockas, armbågas o stampar hälsenor på folk...
Gnälldes rätt friskt bland vissa på toan...tröttsamt , om ni skulle få bestämma skulle nog inte nån få gå på dans  OM jag säger OM  ni sk proffs nån gång dansade med nån som kanske är lite, lite sämre än er kanske ni kunde hjälpa dom att bli bättre dansare istället för att bara gnälla på dom som stör er :)
Vi får alla plats på dansgolvet o kom det inga nya skulle ju dansen dö ut...så det så !!!
Så nästa gång - bjud upp nån ny o utöka din kundkrets

Försöker dansa med alla - bara för det är kul att dansa!
Men visst det är nåt visst med en riktig goedans....va några sånna igår...jäss, jäss.

Börja längta efter kursstarter nu - men var ska jag gå i vår????
Vetlanda är givet. Där blir det ytterligare fortsättning i vår på både bugg o foxen.
Men sen....
Jivers ??? dumma tider o konstiga upplägg!
Swing??? Inga nyheter!

Åhhh nedräkningen till Foxfrossan kan väl börja nu...längtar !!!!

Fortfarande inte uppbjuden av dom där...ni vet ;)
Så jag dansar väl vidare ett tag till

//Tina - gillar att dansa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar