torsdag 31 januari 2013

O´BOY O DANSHÖG

Tyvärr har jag inte hunnit vara på Vetlanda sportdansklubb dom två första gångerna iår men i kväll var det dags!
Va riktigt danssugen hela eftermiddagen...dansade mig fram i stallet mockandes. Jösses vad allt går lätt med lite bra musik i örat.

Vetlanda minst lika trevligt som vanligt. Samma gamla goa killar att dansa med o några nya nya dessutom!
Idag var det mest basic snurrar, killarna skulle dansa baklänges o rackans va en del krånglar till det! Ni gör sånt jämt utan att tänka på det MEN när ni plötsligt börjar räkna steg o tänka för mkt blir det ju pannkaka...haha!!!

Fast många goe danser blir det....
Tyvärr bara en ynka med bästa hästkillen...haha!!!
Två med en annan som jag gillar väldans att dansa med - det väger väl upp det hela antar jag....
Fick inte en endaste med favvon från Parken för några veckor sedan ...attans!!

Svett o ladugårdslukt faller bort kan jag meddela !!!
Blä
Tänk om folk säger så om mig...
Blä, hästlukt faller bort...luktar jag häst???

O´boy o macka vid hemkomst!
Är danshög...svårt o sova nu, men gör väl ett försök

I morgon blir det troligen Swing o Casanovas o lördag Växjö Parken o Scotts...japp måste fixa det.

På Swing tror jag absolut att RT kommer bjuda up...hehehhe. Ursäkta min dåliga humor.

Puss puss alla goa danskillar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar