söndag 12 januari 2014

GENREP INFÖR FROSSAN

Igår var vi i Parken på nonstop dans till Dreams och Kindbergs.
Vilken rolig kväll det var....bra-danserna radades upp! Jag sa nån timme in på kvällen att jag kunde åka hem för då kändes det svårt att toppa danserna men det hanns minsann med ett antal till innan kvällen var slut. Vi stannade inte riktigt till slutet men det blev 4½ timmars dans iallafall och det kan ju räcka.

Hade lovat mig själv att inte bugga men det blev en långsam bugg iallafall ( bara för en av mina goa danskillar helst vill bugga)...i övrigt foxade jag mig fram hela kvällen!

När det är Nonstop märker man verkligen vilken skillnad det är på banden. Jag gillar Kindbergs men verkligen inte Dreams...dom stackarna lät ju som om dom hade en tjej som sjöng på ett dåligt kassettband och låtarna har konstiga arrangemang och dom känns som om dom vill vara nåt popband med lite gitarrsolon o njaaaaaaaaaaaaaaaäääääääääääääe det går inte hem hos mig och inte hos 99.99% av dom jag dansade med heller!!!

Gjorde några nya bekantskaper igår - roligt! Skitbra dansare dessutom - roligt!!!
Den ena tyckte det var jätteroligt när jag sa att jag hoppades att han skulle hamna i "kundkretsen"!!!

Kroppen höll hyffsat och jag är mindre trött idag än vad jag var efter förra helgens dansande för då behövdes det i stort sett bogsering ur sängen.
Bådar gott inför kommande helgs maratondansande i tre dagar på Foxfrossan i Växjö.
Tar in på hotell för att kunna vara med på allt - krångligt att åka fram och tillbaka alla mil och skönt att slippa sköta alla hästar på hemmaplan ( det är fixat hästskötare)

Nu laddar vi en vecka för X-antal foxkrumelurer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar