fredag 24 januari 2014

KURSSTART VSD

Igår var det kursstart i Vetlanda och jisses vad folk där var! Så roligt, tror dom räknade till ett 70-tal!
 
Själv hade jag ju varit hos sjukgymnasten och vattenträning tidigare på dagen och dessutom fått konstaterat att jag har en inflammation i hälsenan så bugga det kändes lika bra att låta bli men vem i hela friden kan motstå ett foxpass...haha!! Inte jag inte!
 
Äntligen , äntligen lyckades vi få med oss den lilla gullvippan Janet på dans igen, hon som inte dansat på läääääääääääääänge, alltid roligt att åka iväg några stycken. Finns plats i bilen om nån mer från krokarna vill hänga på...eller ja inte om vi har Pärans bil förstås för där är det extremt trångt i baksätet!!! 
 
Tror kursupplägget blir roligt under våren även om man dansat länge o om inte annat kan man åka dit för den sociala biten. På buggpasset tyckte jag dock det var lite mkt fniss o flams på ledare men nervositeten går förhoppningsvis över. På foxen går dom ju alltid igenom noga ...men jag vill alltid ha mer dans o mindre prat förstås ..haha!
 
 
Här står vi uppradade både jag , Janet o Päran bland en massa andra goa dansare!!
Lånade bilderna från www.vsd.nu där dom alltid lägger upp bilder från torsdags träningarna!!
 
 



Undrar om det blir nåt Blender på lördag???? Har så mkt på programmet i helgen på jobbsidan , men lite nöjen borde man allt unna sig.
 
Tjing, ha en bra dag o dansa på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar