måndag 19 januari 2015

SLÄPP LOSS

Idag känner man sig lite tom inombords.....lite ensam.
Jag saknar helgens alla goa danser!!!
Vaknade i morse till väckarklockan och gungade till ...dans skadad...japp!
När jag släppte ut hästarna på morgonen så tränade jag lite snurrar!
Min sketans gamla kropp kanske inte riktigt är med men den känns förvånansvärt bra.
Högerfoten är förstås lite väl svullen och det domnar från knäet och neråt  idag men jag ska ta det lite lugnt och försiktigt!!!!

Helgen.....
Massor av musikanpassning!
Inte så mkt krångliga turer som ändå inte kommer att användas på dansgolvet
Men mkt tekniskt!
Massor av bra tips och saker att tänka på
Knip ihop låren, låt en tråd gå rakt igenom kroppen, stå mitt över foten, ramla inte bak på hälen, förflyttning på enklaste vis, vänta på förning ( har varit mitt svåraste förut) sist men inte minst....vi följare får släppa loss och leka lite....härligt!!

Inte att förglömma....känn dig som George Clooneys fru!!!

Jag måste bli bättre på att känna igen folk....jag kan gå och sukta efter en dans jag haft men minns verkligen inte ansiktet på personen jag dansat med....vilket medför att jag hittar ju liksom inte dom så lätt igen. Men när jag väl hittar dom ......ohhhhhhhhhhhhhh!!

Nähäpp tillbaka till vardagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar