lördag 7 februari 2015

20½ ÄR AVKLARADE

I torsdags snörade jag (vi) på oss dansskorna ...ingen återvändo , inga ursäkter....
Åkte till Vetlanda Sportdans klubb och buggade och foxade lite.
Kul o bugga....foxen lite för alldaglig för min smak men på det stora hela var det ju kul att dansa.
Turerna hette både Axel o Monica....roligt hur olika namn turer heter beroende på var man dansar!!
 
Bilderna har jag lånat från www.vsd.nu
 
Får ta en tur dit nästa vecka också mest bara för att vi inte får soffa till oss.
 

 
Ikväll åker vi till Parken i Växjö för Sannex pojkarna spelar.
Blandade känslor för man vet att det lär vara följar överskott och då är det bara så tråkigt att jaga och jag ger upp i förtid.
 
Nåja har bunkrat upp med två pojkar i bilen så jag har garderat mig lite...haha
Nåt måste man ju göra när dom rätta bara ska dansa med dom rätta :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar