fredag 27 februari 2015

VENDELA & ELSA

Igår var det bugg & foxträning med lite inlägg av Kizomba.
I buggen hette turerna Vendela och Elsa...sickna namn dom snurrarna hade. Vet faktiskt inte var turerna heter på andra ställen men har ju helt klart gjort dom förut även om alla förare inte verkade ha testat...haha. Men kurs är kurs och det är både roligt och bra när alla verkligen tränar på just det man ska träna. Jag tycker inte om när förarna låter bli att göra övningar bara för dom inte "kan" utan bara kör nåt invant...så plus till alla som försöker.

I foxen var det inlagt lite Kizomba igår och det är ju kul när det blandas friskt och det är ju alltid roligt när gossar ska vicka lite på rumpan ;)

Avslutade med snurrar och snurrar gillar jag men igår blev jag supersnurrig när vi skulle spinna två varv och just yrsel gillar jag icke!

En bra, rolig och mysig danskväll då det var ovanligt många bra dansare igår som man inte sett på ett tag!

Fick ju också prata häst då flera av killarna är hästmänniskor - lite extra plus!

Nu är det bara en kurskväll kvar innan avslutning.

På avslutningen är vem som välkommen men får då betala 100:- Nån som vill följa med den 12/3 kanske...vi har plats i bilen. Live musik och mat ingår!!!

Bilder finns alltid upplagda från Vetlandas kurskvällar och gårdagen såg det ut som nedan.
Länk till kursbilderna på vsd.nu

http://vsd.nu/photos/index.php?/category/18

Lägger härmed till ytterligare 2½ timmar på mitt danskonto som nu är uppe i 34.5 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar