fredag 6 mars 2015

FÖDELSEDAGSPRESENTER

Födelsedagspresenter till mig själv :)
Försökte ju mig på nån form av finsko för nåt år sedan men min högerfot var ju så svullen och sned att det inte funkat . Nu ser och känns den bättre så jag ger det ett nytt försök!
 
 

Behövde ett par nya ombytesskor också och det var extra pris på nedan så jag shoppade loss på ett par sånna också!!!
 
Mina älsklings jazzboots är ju nästan ingen undersida alls kvar längre så jag får nog snart investera i ett par sånna också eller om nån kanske kan laga dom. Ska kolla om kanske sadelmakaren kan fixa dom när hon ändå ska laga hästprylar!
 
Igår blev det ingen dansträning då jag varit ruskigt yr i några dagar + en tråkig förkylning. Det är inte roligt att snora någon i örat!
 
Ikväll blir det däremot dans till Sannex och det är verkligen på hemmaplan i Braås.
Närmare kan det inte bli....10 min resa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar