söndag 15 mars 2015

VELPUTTAR

Velade hit och dit ....bestämde oss för en hemmakväll och tyckte vi kunde sen mellon ( som vi i övrigt totalt missat dom andra omgångarna)
Misstänkte dessutom att det skulle vara rätt glest i Parken pga just mello och att det var Black Jack.
Vi satt vårt lilla dansgäng och käkade lite och såg med ett halvt öga på TV apparaten....och fick plötslig danslust och 10 min senare satt vi i bilen på väg mot staden :)
Vem vann mellon????

Inte speciellt mkt folk men det blev några roliga danstimmar ändå
Blandat med folk och som kompensation för att det inte var jätte mkt folk sålde dom nog lite i baren...så det gav nog lite inkomst ändå. Inget festande som störde !

Va fint dom gjort i Parken förresten. Lite nytt piff för varje gång man är där! Kul att dom vågar satsa lite!

Black Jack kan vara lite ojämna - igår spelade dom BRA!!!

Lyckades få en ordentlig klack stamp på min icke onda fot , så nu jämnar det ut sig med två onda fötter. Då haltar man kanske inte! Har börjat få ont i min högerfot igen men det känns dom nåt nytt ont....måste kollas upp!
Herregud det går ju inte att ha onda beståndsdelar när man ska jaga danstimmar!

Jag verkar ha kommit ur min dåliga flow att inte våga bjuda upp.
Hej självförtroende. Gött!!!

Tränade att föra lite igår. Roligt men det är svårt och bara ok om man får :)

2½ timmar till protokollet!
Nu 43½. Långt kvar till 100

Casanovas i kväll????
Det är frågan!!!

Fått hem mina nya skor men ena paret visade sig vara olika stora så jag fick byta tyvärr till annan färg men det gör inte så mkt....hade varit sugen på ett par vita skor. Krångligt ,  men Dansskor i Väst är bra att ha med att göra!

Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar