onsdag 25 mars 2015

SNÅLIS

Onsdag och dagarna bara far iväg.

Har lagt ut några av mina dansskor på TRADERA. Har ju några skor som jag inte använder. Det är inget fel på dom men dom passar ju inte min knasiga högerfot.
Sålt skor där förut och det är ju bra om dom kommer till användning även om man kanske inte får så mkt för dom. Men lite är bättre än inget och jag är ju snål smålänning!

Mina nya skor jag gav mig själv i födelsedags present sitter bra men än har jag bra traskat omkring med dom på hemmaplan. Är lite osäker på om dom kommer funka på foten. Man skulle ju köpa dom så dom satt åt från början och det är ju lite oskönt på en redan svullen fot.

På fredag blir det dans till Sannex i Växjö Parken. Hade önskat att jag kunde dansa på lördag också (Casanovas) men jag ska på domarkurs i Varberg på söndag och måste åka hemifrån redan 05.30 så jag orkar faktiskt inte för jag måste vara allert på lång kursdag!

Det känns svårt att få ihop mina 100 timmar dans.
Min värdelösa kropp börjar ge sig till känna igen. Hade så gärna velat att den skulle hålla för dansandet ( och allt annat) men den verkar inte hålla för nåt.

Just nu är foten svullen och avdomnad, ländryggen molar, min högerhand är avdomnad och riktigt jäkla fumlig. Mina muskler värker så mkt att jag knappt kan tänka på nåt annat och lederna är stela. Har inte gjort nåt utöver det vanliga men det är så himla trist när man hamnar i skov.
Det är en nedåtgående spiral att ha ont samtidigt som man måste göra roliga saker för att hålla humöret uppe.
Jag vill så himla gärna dansa men jag vill kunna göra det fullt ut!
Tror dock att jag får hålla igen lite på buggandet ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar