måndag 28 september 2015

SANNEXDANS

I fredags var vi på Sannex och nog fick man steg på stegräknaren alltid för shit vad dom spelade fort hela tiden :)
En Sannex kväll kan vara lite hur som helst. Ofta ett förskräckligt överskott på följare och hamnar man i ett low low kommer man liksom inte på banan igen.
Denna kväll hade jag minsann bestämt mig att jag ska dansa med nya och gjorde det också. Några riktigt bra , några lika mkt åt andra hållet men det struntar jag i för det var roligt ändå.
Dansade bara med två jag dansat med tidigare under denna kväll och då var den ena mannen i huset !
Japp jag blev nobbad inte bara en utan två gånger och jag överlevde....
Den ena nobbningen var av en som inte kunde dansa för då blev man så varm....haha, han måste ju varit dans oskuld precis då han var klädd i skjorta med T-shirt under så ja....han blev nog svett bara  av stå vid sidan av och där kunde han ju stå o vara trist och tråkig!!
Kändes i alla fall skönt att jag inte bröt ihop av att bli nobbad i alla fall. Hoppas, hoppas det håller i sig :)
Tack nya som gamla för en trevlig danskväll!!!

Det blev inget Blender i lördags - vi var ute och åt i stället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar