tisdag 20 september 2011

DANSKURSER

....Betalt kursavgiften på JIVERS...för jag får minsann stampa runt där lite på söndagarna - bara för den goda sakens skull...o få träffa finaste familjen där!!

Även betalt december kursen jag tänkt gå...den ser vi extra mkt fram emot!!

Nu är det dessutom inte alls långt kvar till Odd kursen i Växjö. 8 - 9 /10
Det är DEN ENDA helgen i höst jag INTE dömer dressyr....då bokar jag alltså upp mig på annat !!

I morgon gör vi ett nytt test på SWING o lite fox, sen får man väl bestämma sig OM man ska hinna dansa där också i höst...Blir liiiiiiiiiiiiiiiite mkt av det goda kanske eftersom jag ju som sagt tillbringar torsdagkvällarna  (efter ridlektionerna) på VETLANDA SPORTDANSKLUBB också....ojojojoj vad jag far runt överallt.

E man dansgalning så e man :)

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar