söndag 18 september 2011

JIVERS FAMILJEN

Kvällen har tillbringast hos Familjen Jivers. Först 1 timme foxtrot o därefter steg två bugg o en liten stund på trean.... trevligt trevligt att träffa folket, andas in svettlukten ( skoja bara) men som sagt mer socialt än nåt nytt i dansväg!! Fast har ju gått tvåan /trean förut så det är kanske inte så konstigt. Känner att jag vill utvecklas mer o undrar om jag gör det genom att stå där o stampa...???
Vill dansa mer inte bara bli ryckt i armarna av folk som bålhåller....

Måste nog skaffa mig en danspartner för att kunna träna mer finlir  ;) VEM VILL!!???

Antar att jag troligen står där på söndag igen...bara för jag tycker så mkt om er allihop era sötnötisar!!

Nu ser vi fram emot onsdagen o torsdagens dans träningar

Nattynatt era dansgalningar

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar