lördag 17 september 2011

KVÄLLEN FÅR HÖGA POÄNG

Sammanfattar kvällens dans...SUPER KUL!!
Fast gillar inte riktigt W längre...nu får dom komma med några nya låtar...
Kvällen får ialla fall  DDDD  dvs 4st svettiga Danspoäng

Hunnit med såväl funkiströjor, dansprinsar, han i hörnet, treturer, Raggsockor, T mfl, mfl...ja dom heter såååå

Nobbade ingen - inte ens den jag verkligen ogillar....som luktar skunk i truten.
Blev nobbad...japp, tack för ...bara så du vet , jag glömmer inte...haha !!

Supersvettig som vanligt...frisyren känns sådär...blev mest svettig på högersidan i dag...inte gnussat alltså.

Har jag nämnt att det börjar bli riktigt roligt att bugga igen  :)

Fick "beröm" att det va så lätt att dansa med mig...ovanligt....jag som brukar vilja föra...hahahahhaa!

Var ovanligt social i pausen.... pratade danskurser.

Dansfröken sa att jag gosade odiskret...hmmm , undrar med vem hon menade...?????
Har faktiskt ingen aning själv...

Nu nyduschad o hoppat i bingen...kommer sova gott
Upp tidigt...

....Tänkte försöka hinna göra ett gästspel på JIVERS i morgon kväll....

//Dansgalningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar