lördag 26 november 2011

COVERBANDET

Scotts spelar bra meeeeeeeeeeeen för högt...o dom är ett bra coverband!!
Men denna kväll läggs inte till handlingarna som nån BRA-danskväll...ja ni vet ju hur en sån ska va vid detta laget...
Trevligt har det dock varit o dansat istort sett varenda dans...
Saknade dock några av mina goefoxkillar...även om några va där ;) o ni duger minst lika bra så inte för det!!!
Försökte hålla mig ifrån buggandet så gott det gick ikväll...men lyckades ändå dra några riktigt snabba...snabbfoxat i den mån det gått!!
Dumma fot som inte ville va med o bläiga leder överlag!!!

I dag fick vi med oss P o han börjar få kläm på att snabbfoxa, gjorde han med den äran!!!
Finns det möjligen en gnutta takt nån stans där långt inne?????

Tror inte jag fick en endaste ny till Kundkretsen i kväll...men känner däremot att jag kommit in på några killars repetoar ....trevlans att bli uppbjuden!!

...ni vet han...mutter o morr...som jag skrev om häromdagen...han bjöd INTE upp mig i kväll, hihi...funderade på att på ren jävelskap bjudit upp honom...tror ni han tackat ja?? Det tror INTE jag...fniss!!

Åsså Scotts hade några groopisar, hihi!!
Dom hängde framme vid scenkanten hela kvällen tindrandes med ögonen...

Lite folk va det i Parken...är det på väg utför med dansandet...veofaaaaaaaaaaaaaaasa!!!

Nattynatt era gullvippor, dags att gömma sig under täcket...

Å så undrar vi alla .....vad hade E på G?????
Hon såg lurig ut på slutet.

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar