onsdag 23 november 2011

PLUS O MINUS KVÄLL

Varit i dansat....Blir både plus o minus idag o det är vääääääääääldigt tråkigt när minus totalt tar överhanden.

På plussidan va det goa berömmet av en av ledarna...kändes jätte bra!!!
...eller från dig som sa:
- Du andades som du sov o du va helt avslappnad :)

Vi har tränat outsides o några svävande steg framåt/bakåt som jag inte mins namnet på , åsså har vi "asat" fötterna i sidled...herregud va jag är bra på att förklara!!!

DAGENS DISSNING!!!!

Jag blir jävligt trött på dig som jämt är en besservisser på dansgolvet. Jag anser inte att jag dansar på långa vägar så dåligt som du säger...jag är verkligen inte intresserad av att ta din balans, jag håller gärna min själv om du bara ger mig en chans. Tala inte om för mig varenda gång hur jag ska göra - gör bara ....då känner jag precis vart jag ska. Det kallas att föra. Idag förstörde du mitt danspass så jag gick därifrån....
Jag önskar verkligen att även vi kan matcha varann i en dans nån gång - för det hade varit jätte roligt!

I helgen tar vi nya tag ( danssteg)
Ev Oléo på fredag , Zekes
Men helt säkert parken på lördag , Scotts

Puss puss o godnatt alla goa danskillar!!!!

/Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar