söndag 13 november 2011

DANSFRI HELG

Den planerade dansfria helgen gick utmärkt.....ända tills dom spelade första låten i Parken ( Elizas) sen va det kört!!!
Alltså vilken rolig kväll det va i Parken...tuuuuuuuuuuuuuur att jag åkte dit!
Fick med mig Emelie som har häst här i stallet o jag tror förbaske mig att även hon hade en braaaa kväll!!!

Go(siga ) foxar o krumeliriuga buggar....
Dansade med flera nya som va jätte roliga att dansa med!!
Överskott på gossar!!!

Men Elizas är ju inget bra...måste hon tjata HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELA tiden att dom va med i dansbandskampen...känns lite off faktiskt, dessutom behöver dom ju fler låtar så dom slipper dra samma flera gånger....skääääääärpning!! Åsså låter ju allt ungefär likadant....
Men pojkarna tycker nog hon är söt som socker ändå den där Eliza!!!

I dag blir det dansfri söndag o det kan jag faktiskt hålla!!! Sitter i möte i kväll o missar sista gången på Jivers. Nästa söndar är där avslutning o det måååååååååååååste jag hinna gå på - men är o dömer i Nybro hela dagen. Dom får rappa på där helt enkelt!!!

Pusspuss era dansdördar

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar