onsdag 30 november 2011

TUMMEN POSITIVT UPP

 I dag är jag enbart positiv...jätte roligt på foxen. Gosiga snurrar, lite bus...goa killar... Gnäller inte nåt ;) roligt med mkt fridans....träna lite turer från terminen. Enbart positiv - de ni !!!!!
Hmmmmmmmmm känns trist att terminen är slut. Är nog inte så dumt med den där pingvinstilen alla gånger ändå, hihi!!!!

Ni ser både J o L ( ni vet vilka ni är antar jag - en ordinarie gullvippa o en som nästan platsar i gänget)....även jag kan vara snäll i mina blogg inlägg o hoppas nu att jag slipper få nån blåtira av någon...hihi....

Stackars P som åker med oss...på hemvägen får han höra så många kommentarer om kvällarnas dans att jag tror hans öron trillar bort snart!!!
Dags att gå o knoppa in för denna dag o ladda för några intensiva dansdagar...yeeeeeeeeeeeeah!

//Dansgalningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar