fredag 2 november 2012

DANS IGÅR - DANS I DAG

 
Torsdags kväll är Vetlanda kväll...
I dag repeterades bugg turerna i foxen o därefter sidsteg som heter lite olika beroende på var man tränar...sidebyside, outsides mm mm. Dom är ok när man bara tar två i taget...annars känns det styltigt tycker jag!
...Dagens mesta utryck va annars  - Ohhhhhhhhh nej, inte dansa torre
(dvs utan musik) värdelöst. Vill ALLTID ha musik på. Annars börjar en det räkna steg o greja...
 
"Smacke" sa idag att en del räknar steg högt har han hört...hahah, han har nog inte hört sig själv!!!
 
Ohhhhh va en del har börjat dansa bra plöstligt av dom som va"gröna" i början av terminen...börjar hitta lite nya favvosar!!!
 
Vet inte hur jag blivit, vågar inte bjuda upp en del när det är fridans....har jag hamnat i formsvacka???? Inte likt mig ialla fall.
 
 
 
På vägen hem fick vi hjälpa en kille som krockat en älg o ringa 112. Han va chockad & virrig men nästan oskadd. Bilen hade haft älgen på motorhuven o krävde bärgning o älgstackarn fick ett skott i pannan....otäckt när dom är INNANFÖR viltstaketen o springer...två styck dessutom.
 
I kväll blir det Barbados i Borgen i Åseda... tummen upp för det!!!
Undrar om jag vågar bjuda upp....hmmm ;)
 
Har anmält mig till Foxfrossan i Växjö i Januari förresten - man måste ha nåt att se fram emot.
 
Är sugen på gå WCS kursen i Vetlanda 24 - 25 /11 , nån kille som vill anmäla med mig??? Finns några platser kvar nämligen.
 
//Tina, dansnörd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar