fredag 16 november 2012

LÄTTFOTAD ;)

Igår var det kursavslutning i Vetlanda. Började kvällen med dans med framflyttning i en timme därefter åt vi smaskig smörgåstårta o avslutade kvällen med "vanlig" fridans. 3 timmar totalt!!!
 
Jag foxade heeeeeeeeela kvällen...ohhhh katten va mkt bra dans det blev...gillas, gillas, gillas :)
Kände mig på topphumör o ryggen va med....
Vågade inte bugga för golvet va snorhalt o då snackar vi spagatvarning.. o sånna övningar med eventuella ambulansresor tror jag inte vi ska bjuda på!!
 
Fick några roliga kommentarer av en kille...
Ohhh dig kan man göra vad som helst med...ehhhhh jag menar på dansgolvet...okej, du är så lättfotad...eeeehhhh oj vad sa jag nu, menar ju på dansgolvet. Fick mig ett gott skratt ialla fall :)
Dessutom sa han att när man dansat med mig som följde så bra - ville man ju inte dansa med NÅN annan...gott betyg kändes det som !!!
 
Gillar Vetlanda gänget skarpt, god stämning ,bradans - inget snobberi, alla dansar med alla...
 
 
Bilden har jag lånat från www.vsd.nu hemsida!
 
 
//Tina - hade en jättetrevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar